„Pomohu vám k vynikajícím výsledkům ohleduplně a s respektem k člověku.“

 

Operátor call centra

Naučte se excelentně telefonovat

Telefonování patří k těžším formám komunikace. Pokud chcete uspět, nepodceňujte přípravu.

Oslovování klientů po telefonu formou studených telefonátů (cold call), reklamace i obsluha klientů jsou náročné na čas, koncentraci a psychiku telefonisty. K působení na komunikačního partnera máte pouze svůj hlas a slova, což je přibližně polovina běžně užívaných komunikačních prostředků. Věnujte se tedy rozvoji dostatečně.

Možná zaměření variant kurzů

  • naučit se základy prodeje po telefonu (telemerketingu)
  • pokročilý trénink za účelem zdokonalení dovedností

Obsah základní varianty kurzu

  • konstrukce rozhovoru
  • intenzivní trénink s rozborem
  • efektivita při telemarketingu
  • působení některých slov
  • obcházení asistentek, získání kvalitního kontaktu
  • typy rozhovorů: obsluha klienta, prodej po telefonu, reklamace,...
  • jak přistupovat k telefonování zvláště v náročných situacích
  • zvládání stresu a těžkých situací

Tipy a triky:

  • jak zaujmout
  • jak získat důvěru
  • jak být odlišný

Ke stažení:

S Janem Korbelem jsem dohodl proškolení telefonních operátorek našeho call centra. O jeho skutečném zájmu a profesionálním přístupu k dohodnutým tématům svědčí to, že si před vlastním školením nechal zaslat několik náslechů od každé operátorky, aby tak byl připraven na individuální přístup ke každé účastnici školení. Díky tomu se nejednalo o žádné teoretizování, ale o řešení naprosto konkrétních situací, s kterými se operátorky při své práci setkávají .
Vystupoval klidně, s velkou dávkou empatie, což navodilo uvolněnou, ale přitom tvůrčí atmosféru. Školení pana Korbela hodnotím jako jedno z nejlepších, které jsem měl možnost poznat. Proto jej mohu každému vřele doporučit.
Antonín Truksa (obchodní ředitel divize V.I.P., WS International a.s.)