„Pomohu vám k vynikajícím výsledkům ohleduplně a s respektem k člověku.“

 

Hotelnictví, lázeňství a cestovní ruch

Oborově zaměřený prodej

Přestože je obchodní činnost z pohledu procesu velmi podobná ve všech oborech, zohledňujeme specifika trhu v oblasti hotelnictví. Využijte zkušenosti a reference našeho trenéra.

Jak pracovat s tématy? Vyberte si kurzy z naší nabídky a následující témata zohledníme při realizaci. Na základě našich mnohaletých zkušeností respektujeme specifické požadavky na:

  • chování obchodníků v oboru;
  • požadavky na chování pracovníků hotelu podle pozice;
  • specifika trhu;
  • pravidla etiky a etikety;
  • aktuální trendy.

Specifika kurzů pro hotelnictví

  • Originální styly upravené pro hotelnictví (odlišnost oproti konkurenci);
  • "hotelová asertivita" a úslužné chování vzhledem k hostům;
  • řešení reklamací a stížností pro front office;
  • recepce jako první a poslední kontakt s hotelem.
JK-Jan Kadlec (Assistant Director of HR, InterContinental Prague)
Tímto potvrzujeme, že pro naši společnost WIC Prague s.r.o. (hotel InterContinental Prague) zrealizoval Ing. Jan Korbel trénink pro zaměstnance Front Office (recepce, Concierge) a FB (restaurace, bar, room service) zaměřený na zvládání krizových situací a řešení reklamací našich hostů.
...
Spolupráci s Ing. J. Korbelem hodnotíme velmi pozitivně ...
...
Díky tomuto velmi profesionálnímu přístupu i kladnému ohlasu ze strany účastníků bych neváhal doporučit Ing. Jana Korbela ...
Reference od InterContinental Prague - kurz zpracování reklamací a obchodní komunikace [ 498.65kB]
Jan Kadlec, Assistant Director of HR, InterContinental Prague
 
"Kurz prezentačních dovedností, který jsem absolvovala u pana Korbela, pro mě znamenal zásadní změnu a posun v mé dosavadní práci. Nejvíce jsem ocenila to, jakým způsobem byl kurz veden. Videotrénink spolu s profesionálně vedenou skupinovou diskuzí a možností získání zpětné vazby nejen od lektora byl velmi inspirativní a hlavně efektivní! Proto, když jsem před nedávnem hledala vhodného lektora komunikačních dovedností, neváhala jsem ani minutu."
Zuzana Varmužová, Training manager, Radisson Blu Alcron hotel