„Pomohu vám k vynikajícím výsledkům ohleduplně a s respektem k člověku.“

 

Začátečníci a mírně pokročilí

Kvalitně již od začátku

Pokročilým obchodníkům brání v dalším růstu chyby získané v nekvalitním tréninku již na začátku jejich kariery. Dopřejte i začátečníkům profesionální vzdělávání. Takový trénink zvládne jedině neustále aktivní obchodník. Vyhněte se trenérům teoretikům.

Nejčastější zaměření:

  • udělat si představu o pozici obchodníka;
  • absolvovat profesionálně vedený trénink základů komunikace se zákazníkem;
  • získání odpovědí na základní otázky;
  • překonání ostychu a obav začínajících obchodníků;
  • rozvoj reflexe jako schopnosti dalšího rozvoje bez pomoci externího trenéra.

Oblíbené položky obsahu:

Obchodník:

  • první dojem;
  • image a etiketa pro různé situace;
  • vybrané pasáže z komunikace a jejich aplikace v obchodní praxi;
  • orientace na cíl (a organizace práce).

Proces obchodu:

  • vyhledání kontaktů;
  • oslovení zákazníka formou "cold-call" (studený telefonát - první oslovení) - trénink;
  • domluvení schůzky;
  • příprava na jednání;
  • vedení jednání - intenzivní trénink;
  • kladení otázek - intenzivní trénink;
  • následné činnosti pro získání zakázky;
  • prodej užitku (metoda FAB);
  • prodejní techniky;
  • přehled obchodních stylů;
  • typy zákazníků a užívání typologií.

V každém kurzu přidává zkušený lektor a obchodník své tipy z praxe podle možností a potřeb účastníků. Zároveň respektujeme individuální obchodní styly.

JK-Gabriela Lecková, obchodní zástupce, Grape SC, a.s.
"Nikdy jsem netušila, že by obchod mohl být zajímavý, až do té doby než jsem se zúčastnila kurzu obchodních dovedností, který vedl Jan. Jeho jedinečný přístup, udělal z kurzu něco neobyčejného. Tento kurz ve mně vzbudil hravost, touhu a vášeň pro věc, kterou děláte. Pokud chcete něco ve vaší firmě či se sebou samým změnit, začněte Honzou. Nebudete litovat."
Gabriela Lecková (obchodní zástupce, Grape SC, a.s.)