„Pomohu vám k vynikajícím výsledkům ohleduplně a s respektem k člověku.“
Komunikace a asertivita
Komunikace a sebeprosazení jsou základem pro další rozvoj
Nepodceňujte u komunikace a asertivity pečlivý výběr metody rozvoje. Před přihlášením doporučeme krátkou konzultaci.
Nefungující komunikace a nedostatečná asertivita bývají následky postojů lidí. Pokud chcete dosáhnout výrazných posunů, volte raději synergogické kurzy. Chcete-li si naopak hrát, získat velké množství informací, nevadí vám modelové situace nebo hraní s kamerou a nečekáte výrazné změny v chování po kurzu, volte klasicky vedené kurzy.
- Komunikace a asertivita
Školení a trénink komunikačních dovedností, čtení partnera a sebeprosazení.
- Neverbální komunikace
Pochopte co cítí a co si myslí lidé kolem vás.
- Síla otázky a koučovací přístup v komunikaci
Výjimečný trénink dotazování, aby byla Vaše komunikace krásná a účinná.
- Trénink telefonování
Trénink pro telefonisty, obchodníky, operátory call centra a další osoby, které často komunikují po telefonu.
Nikdy mě nenapadlo, že se dá o komunikaci přemýšlet v takovém rozsahu.
Petr Bydžovský, student
Výborný trénink, díky kterému se můžu dobře orientovat ve vedení obchodních jednání.
Jakub Zelina, obchodník, Barten, s. r. o. 
V březnu 2016 jsem se zúčastnil 2-denního tréninku "Přesvědčivá argumentace a pohotová komunikace". Trénink jsem si vybral, protože ve své práci a v životě se potkávám se situacemi, kdy je nutné vyjednávat jak s interními, tak externími zákazníky a cítil jsem, že v této oblasti potřebuji pomoci se zlepšením, zejména v oblasti ujasnění si přípravy a postupů pro argumentaci a následnou komunikaci. Od kurzu jsem očekával, že bude interaktivní a opravdu "trénikový".
Byl jsem mile překvapen Vaší schopností kurz na počátku dobře zarámovat, co mě čeká, schopnost zapojit na otevřeném kurzu do práce na počátku úplně cizí lidi a zejména, naprosto praktické trénování rozhovorů v praxi, přirozené zapojení "obávaného" natáčení na video a následné rozbory rozhovorů, identifikaci co dělám dobře a co měnit, dělat jinak.
Odnesl jsem si praktické zkušenosti, postupy a velmi dobré materiály, které se mi hodí v mojí každodenní práci, velmi intenzivně "trénuji" a osobně cítím, že se mi daří věci lépe prosazovat. (03/2016)
Petr Šenkýř, ředitel Autofinancování, ČSOB Leasing, a.s.
Copyright 2020 Ing. Jan Korbel
- akvizice
- asertivita
- call centrum
- efektivita vzdělávání
- komunikace
- koučování
- leadership
- manažerské dovednosti
- manažerský rozvoj
- mentorování
- metody vzdělávání
- motivace
- obchod
- obchodní styly
- prezentační dovednosti
- prodej
- profesionální telefonování
- řízení projektu
- sebeprosazení
- styly prodeje
- synergie
- synergogika
- telemarketing
- time management
- týmová spolupráce
- vedení lidí
- vyjednávání