„Pomohu vám k vynikajícím výsledkům ohleduplně a s respektem k člověku.“

 

Trénink telefonování

Naučte se excelentně telefonovat

Komunikace po telefonu (včetně prodeje po telefonu) je pro řadu lidí velmi náročná. Přijďte trénovat a získejte moderní a profesionální styl telefonování.

Oslovování klientů po telefonu formou studených telefonátů (cold call), reklamace i obsluha klientů jsou náročné na čas, koncentraci a psychiku telefonisty. K působení na komunikačního partnera máte pouze svůj hlas a slova, což je přibližně polovina běžně užívaných komunikačních prostředků. Věnujte se tedy rozvoji dostatečně.

Obsah základní varianty kurzu

  • konstrukce telefonického rozhovoru
  • efektivita telefonického rozhovoru
  • konzultace formulací a struktury call scriptu
  • práce s call skriptem a námitkami
  • intenzivní trénink s rozborem
  • působení některých slov
  • obcházení asistentek, získání kvalitního kontaktu
  • jak přistupovat k telefonování zvláště v náročných situacích
  • zvládání stresu a těžkých situací
  • správné formulace vzhledem k preferovanému stylu prodeje;
    typy rozhovorů: obsluha klienta, prodej po telefonu, reklamace,...

Zaměření je vždy individuální podle požadavků účastníka:

  • aktivní prodej po telefonu (telemarketing) nebo
  • profesionální telefonista např. operátor call centrum nebo podnikatel pro obsluhu příchozích hovorů.

Tipy a triky:

  • jak zaujmout
  • jak získat důvěru
  • jak být odlišný
  • jak být moderní a držet aktuální trend

Ke stažení:

S Janem Korbelem jsem dohodl proškolení telefonních operátorek našeho call centra. O jeho skutečném zájmu a profesionálním přístupu k dohodnutým tématům svědčí to, že si před vlastním školením nechal zaslat několik náslechů od každé operátorky, aby tak byl připraven na individuální přístup ke každé účastnici školení. Díky tomu se nejednalo o žádné teoretizování, ale o řešení naprosto konkrétních situací, s kterými se operátorky při své práci setkávají .
Vystupoval klidně, s velkou dávkou empatie, což navodilo uvolněnou, ale přitom tvůrčí atmosféru. Školení pana Korbela hodnotím jako jedno z nejlepších, které jsem měl možnost poznat. Proto jej mohu každému vřele doporučit.
Antonín Truksa (obchodní ředitel divize V.I.P., WS International a.s.)
Na tréninku pro operátory call centra oceňuji kladení otázek a zpracování námitek.
Světlana Dabone, operátorka call centra, Soliditet s.r.o. a Bisnode Česká republika s.r.o.
Přínosné. Byť jsem absolvovala již několik kurzů komunikačních dovedností, odnáším si nové poznatky.
Ivana, operátorka call centra, Soliditet s.r.o. a Bisnode Česká republika s.r.o.