„Pomohu vám k vynikajícím výsledkům ohleduplně a s respektem k člověku.“
Konzultační trénink prodejního myšlení a jednání
O tréninku
Trénink jsem připravil na základě zkušeností z tréninků pro pokročilé obchodníky a konzul-tanty. Můžete být klidní Vše je vyzkoušeno mými partnery i zákazníky v ČR, SR, Rakous-ku a Maďarsku.
Vycházím z koučovského přístupu, který umožňuje obchodníkům méně tlačit a zákazníkům dovolí více nakupovat. Proto je tento styl vhodný i pro konzultanty bez vztahu k obchodová-ní. Pro mě osobně byla aplikace koučovského přístupu zlomem v prodeji. Stejně tak i pro konzultanty je schůdnou cestou k obchodu. Vyhneme se teoriím a celý den strávíme s tím, co sám již roky používám. Podíváme se nezvykle hluboko do procesu rozhovoru i na práci s větami a slovy, aby každá informace od Vás dobře vyzněla. Ukážeme si také, jak se nebát námitek a vyjednávání.
Přínosy tréninku
- Získání větší kontroly nad obchodním jednáním
- Vyšší efektivita rozhovoru a větší tah na cíl
- Kladení otázek pro pokročilé
- Zvýšení schopnosti vyhodnotit rozhovor. Díky pochopení principů se můžete dlou-hodobě zlepšovat i bez další pomoci trenéra.
- Zvýšení pravděpodobnosti prodeje
- Zpřístupnění prodeje i pro specialisty mimo obchodnické pozice
Zkušení obchodníci v tréninku často říkají: „To je dobré...nikdy jsem to takhle ještě neslyšel".
Obsah
Diskutovaná témata:
- Příprava na jednání, která funguje
- Fáze prodejního procesu a jejich efektivní využívání např.:
- - uvolnění atmosféry není důvod mluvit o dovolené
- - představení firmy není důvod příliš mluvit
- - nabídka nesmí obsahovat domněnky
- - o každou informaci má zákazník předem požádat
- - prevence námitek a jejich řešení ve správnou chvíli
- - kdy a jak vyjednávat
- - jak o zákazníky efektivně pečovat
Trénink technik:
- Zahájení jednání:
- - nastavení očekávání
- - vyjednání pravidel
- Expertní kladení otázek:
- - detailní zjištění potřeb
- - obrana v těžkých situacích
- Zesilování argumentů
- Větné vzorce a účinné techniky pro rychlý pohyb mezi tématy
- Video trénink prodejního jednání s důrazem na přesnost a účinnost formulací. Cílem je revidovat návyky obchodníka a jejich dopady na efektivitu jednání
- Konzultace k praxi účastníků
Copyright 2020 Ing. Jan Korbel
- akvizice
- asertivita
- call centrum
- efektivita vzdělávání
- komunikace
- koučování
- leadership
- manažerské dovednosti
- manažerský rozvoj
- mentorování
- metody vzdělávání
- motivace
- obchod
- obchodní styly
- prezentační dovednosti
- prodej
- profesionální telefonování
- řízení projektu
- sebeprosazení
- styly prodeje
- synergie
- synergogika
- telemarketing
- time management
- týmová spolupráce
- vedení lidí
- vyjednávání