„Pomohu vám k vynikajícím výsledkům ohleduplně a s respektem k člověku.“
Call centrum a telemarketing
Výpovědi účastníků kurzů pro call centra a telemarketing
„Obsah kurzu byl postaven tak, aby pokryl potřeby všech účastníků. Hodnotím celý trénink kladně, upozornil na nedostatky v projevu a lektor uměl poradit, čeho se vyvarovat a naopak doporučil, jak lépe komunikovat s klienty."
Drahoslava Vrabcová, pracovnice zákaznického servisu HOYA Lens CZ, a.s.
„Kurz byl skvěle podaný, mám z něho dobrý pocit. Určitě ho doporučuji každému, kdo komunikuje se zákazníkem."
Soňa Abrahamová, pracovnice zákaznického servisu HOYA Lens CZ, a.s.
„Tréninkem jsme chtěly zlepšit telefonickou komunikaci se zákazníky a smluvními partnery a zároveň i získat podporu pro nové rozšíření pracovní náplně - nabídky po telefonu. Kurz nás příjemně překvapil, získaly jsme množství informací a užitečných rad pro každodenní komunikaci se zákazníky. Lektor Jan Korbel je profesionál na svém místě, oceňujeme srozumitelné podání tématu a vynikající lidský přístup. S kurzem jsme byly spokojeny a nově získané zkušenosti uplatníme v praxi."
Barbora Babicová, Eva Třísková - pracovnice call centra Festool
„Jsem ráda, že jsme mohli pochopit, jak převzít kontrolu nad hovorem, jak jej převést k jasnému výsledku. Oceňuji praktický nácvik a osvojení potřebných formulací. Lektor Jan Korbel má velmi otevřený přístup, nezahrnuje zbytečnou teorií, ale důležitou praxí, zkušenostmi a nácvikem."
Kristina Kouřilová, vedoucí zákaznického servisu P.E.S. - Peněžní expresní service, s.r.o.
„Po tréninku dokážu identifikovat svoje nedostatky v telefonické komunikaci a následně s nimi pracovat. Pochopil jsem, jak mám lépe působit na klienta".
Jakub Vobořil, pracovník zákaznického servisu P.E.S. - Peněžní expresní service, s.r.o.
"Pan Korbel pro nás realizoval trénink pro zkušené operátory se kterým jsme byli velmi spokojeni. Viděla jsem, že je možno efektivně pracovat s každým. Na vyžádání ráda podám referenci"
Mgr. Romana Svačinová, vedoucí call centra, Nestlé Česko, s.r.o. 

Spolehlivě otevře oči a připraví na změnu.
Reference BISNODE - call centra [ 10.71kB]
Jana Hradecká, vedoucí call centra Soliditet s.r.o. a Bisnode Česká republika s.r.o.
S Janem Korbelem jsem dohodl proškolení telefonních operátorek našeho call centra. O jeho skutečném zájmu a profesionálním přístupu k dohodnutým tématům svědčí to, že si před vlastním školením nechal zaslat několik náslechů od každé operátorky, aby tak byl připraven na individuální přístup ke každé účastnici školení. Díky tomu se nejednalo o žádné teoretizování, ale o řešení naprosto konkrétních situací, s kterými se operátorky při své práci setkávají .
Vystupoval klidně, s velkou dávkou empatie, což navodilo uvolněnou, ale přitom tvůrčí atmosféru. Školení pana Korbela hodnotím jako jedno z nejlepších, které jsem měl možnost poznat. Proto jej mohu každému vřele doporučit.
Antonín Truksa (obchodní ředitel divize V.I.P., WS International a.s.)
Na tréninku pro operátory call centra oceňuji kladení otázek a zpracování námitek.
Světlana Dabone, operátorka call centra, Soliditet s.r.o. a Bisnode Česká republika s.r.o.
Děkuji za výborné školení, které pro mě bylo opravdu přínosné. Ukázalo mi další možnosti, jak se zdokonalit v mé práci.
Petra Daňková, operátorka call centra, Soliditet s.r.o. a Bisnode Česká republika s.r.o.
Přínosné. Byť jsem absolvovala již několik kurzů komunikačních dovedností, odnáším si nové poznatky.
Ivana, operátorka call centra, Soliditet s.r.o. a Bisnode Česká republika s.r.o.
Opravdu doporučuji všem společnostem a zároveň všem kteří usoudili, že je zapotřebí na sobě zapracovat. Pán Jan Korbel je vynikající lektor. Motivující, inspirující a zároveň velice příjemný člověk. Ještě jednou děkuji !
Denisa Tomášková, podnikatelka
Kurz mi ukázal, jak překonávat namitky k ceně.
Arnošt Kavka, operátor call centra, Soliditet s.r.o. a Bisnode Česká republika s.r.o.
Copyright 2020 Ing. Jan Korbel
- akvizice
- asertivita
- call centrum
- efektivita vzdělávání
- komunikace
- koučování
- leadership
- manažerské dovednosti
- manažerský rozvoj
- mentorování
- metody vzdělávání
- motivace
- obchod
- obchodní styly
- prezentační dovednosti
- prodej
- profesionální telefonování
- řízení projektu
- sebeprosazení
- styly prodeje
- synergie
- synergogika
- telemarketing
- time management
- týmová spolupráce
- vedení lidí
- vyjednávání