„Pomohu vám k vynikajícím výsledkům ohleduplně a s respektem k člověku.“
HOYA Lens - trénink zákaznického servisu
„Obsah kurzu byl postaven tak, aby pokryl potřeby všech účastníků. Hodnotím celý trénink kladně, upozornil na nedostatky v projevu a lektor uměl poradit, čeho se vyvarovat a naopak doporučil, jak lépe komunikovat s klienty."
Drahoslava Vrabcová, pracovnice zákaznického servisu HOYA Lens CZ, a.s.
„Kurz byl skvěle podaný, mám z něho dobrý pocit. Určitě ho doporučuji každému, kdo komunikuje se zákazníkem."
Soňa Abrahamová, pracovnice zákaznického servisu HOYA Lens CZ, a.s.
Copyright 2020 Ing. Jan Korbel
- akvizice
- asertivita
- call centrum
- efektivita vzdělávání
- komunikace
- koučování
- leadership
- manažerské dovednosti
- manažerský rozvoj
- mentorování
- metody vzdělávání
- motivace
- obchod
- obchodní styly
- prezentační dovednosti
- prodej
- profesionální telefonování
- řízení projektu
- sebeprosazení
- styly prodeje
- synergie
- synergogika
- telemarketing
- time management
- týmová spolupráce
- vedení lidí
- vyjednávání