„Pomohu vám k vynikajícím výsledkům ohleduplně a s respektem k člověku.“
Telefonování pro WS International
V letech 2011 - 2012 probíhaly tréninky telefonování pro pracovníky call centra.
S Janem Korbelem jsem dohodl proškolení telefonních operátorek našeho call centra. O jeho skutečném zájmu a profesionálním přístupu k dohodnutým tématům svědčí to, že si před vlastním školením nechal zaslat několik náslechů od každé operátorky, aby tak byl připraven na individuální přístup ke každé účastnici školení. Díky tomu se nejednalo o žádné teoretizování, ale o řešení naprosto konkrétních situací, s kterými se operátorky při své práci setkávají .
Vystupoval klidně, s velkou dávkou empatie, což navodilo uvolněnou, ale přitom tvůrčí atmosféru. Školení pana Korbela hodnotím jako jedno z nejlepších, které jsem měl možnost poznat. Proto jej mohu každému vřele doporučit.
Antonín Truksa (obchodní ředitel divize V.I.P., WS International a.s.)
Copyright 2020 Ing. Jan Korbel
- akvizice
- asertivita
- call centrum
- efektivita vzdělávání
- komunikace
- koučování
- leadership
- manažerské dovednosti
- manažerský rozvoj
- mentorování
- metody vzdělávání
- motivace
- obchod
- obchodní styly
- prezentační dovednosti
- prodej
- profesionální telefonování
- řízení projektu
- sebeprosazení
- styly prodeje
- synergie
- synergogika
- telemarketing
- time management
- týmová spolupráce
- vedení lidí
- vyjednávání