„Pomohu vám k vynikajícím výsledkům ohleduplně a s respektem k člověku.“
Mohlo by vás také zajímat
Komunikace a asertivita
Jak se postavit ke komunikaci
Největší vliv na úspěšný rozvoj komunikačních dovedností a sebeprosazení má hravý postoj účastníka.
Základní kurzy
- Komunikační dovednosti
- Asertivita
- Síla otázky a koučovací přístup v komunikaci
- Efektivní rozhovory, vyjednávání, manipulace a obrana
- Operátor call centra
Synergogicky vedený workshop
Školení a tréninky na objednávku vždy upravuji podle aktuální potřeby zákazníka, proto budu rád za osobní setkání před konáním vzdělávací akce. Již při krátkém rozhovoru často s klientem zjistíme, že existuje zajímavější řešení, než které původně požadoval.
S Janem Korbelem jsem se seznámila v kurzu asertivního jednání, kde byl lektorem. Kurz byl profesionálně vedený, zvláště jsem oceňovala přátelskou atmosféru a živost, díky které měl několikadenní kurz spád. Věřím, že v osobě lektora spočívá základ úspěchu kurzu a následně i jeho absolventů, jsem proto ráda, že jsme se s Janem Korbelem při této příležitosti setkali.
Kateřina Slaninová, projektová manažerka, CzechInvest
Copyright 2020 Ing. Jan Korbel
- akvizice
- asertivita
- call centrum
- efektivita vzdělávání
- komunikace
- koučování
- leadership
- manažerské dovednosti
- manažerský rozvoj
- mentorování
- metody vzdělávání
- motivace
- obchod
- obchodní styly
- prezentační dovednosti
- prodej
- profesionální telefonování
- řízení projektu
- sebeprosazení
- styly prodeje
- synergie
- synergogika
- telemarketing
- time management
- týmová spolupráce
- vedení lidí
- vyjednávání