„Pomohu vám k vynikajícím výsledkům ohleduplně a s respektem k člověku.“
Hotelnictví, lázeňství a cestovní ruch
Oborově zaměřený prodej
Přestože je obchodní činnost z pohledu procesu velmi podobná ve všech oborech, zohledňujeme specifika trhu v oblasti hotelnictví. Využijte zkušenosti a reference našeho trenéra.
Jak pracovat s tématy? Vyberte si kurzy z naší nabídky a následující témata zohledníme při realizaci. Na základě našich mnohaletých zkušeností respektujeme specifické požadavky na:
- chování obchodníků v oboru;
- požadavky na chování pracovníků hotelu podle pozice;
- specifika trhu;
- pravidla etiky a etikety;
- aktuální trendy.
Specifika kurzů pro hotelnictví
- Originální styly upravené pro hotelnictví (odlišnost oproti konkurenci);
- "hotelová asertivita" a úslužné chování vzhledem k hostům;
- řešení reklamací a stížností pro front office;
- recepce jako první a poslední kontakt s hotelem.

Tímto potvrzujeme, že pro naši společnost WIC Prague s.r.o. (hotel InterContinental Prague) zrealizoval Ing. Jan Korbel trénink pro zaměstnance Front Office (recepce, Concierge) a FB (restaurace, bar, room service) zaměřený na zvládání krizových situací a řešení reklamací našich hostů.
...
Spolupráci s Ing. J. Korbelem hodnotíme velmi pozitivně ...
...
Díky tomuto velmi profesionálnímu přístupu i kladnému ohlasu ze strany účastníků bych neváhal doporučit Ing. Jana Korbela ...
Reference od InterContinental Prague - kurz zpracování reklamací a obchodní komunikace [ 498.65kB]
Jan Kadlec, Assistant Director of HR, InterContinental Prague 
"Kurz prezentačních dovedností, který jsem absolvovala u pana Korbela, pro mě znamenal zásadní změnu a posun v mé dosavadní práci. Nejvíce jsem ocenila to, jakým způsobem byl kurz veden. Videotrénink spolu s profesionálně vedenou skupinovou diskuzí a možností získání zpětné vazby nejen od lektora byl velmi inspirativní a hlavně efektivní! Proto, když jsem před nedávnem hledala vhodného lektora komunikačních dovedností, neváhala jsem ani minutu."
Zuzana Varmužová, Training manager, Radisson Blu Alcron hotel
Copyright 2020 Ing. Jan Korbel
- akvizice
- asertivita
- call centrum
- efektivita vzdělávání
- komunikace
- koučování
- leadership
- manažerské dovednosti
- manažerský rozvoj
- mentorování
- metody vzdělávání
- motivace
- obchod
- obchodní styly
- prezentační dovednosti
- prodej
- profesionální telefonování
- řízení projektu
- sebeprosazení
- styly prodeje
- synergie
- synergogika
- telemarketing
- time management
- týmová spolupráce
- vedení lidí
- vyjednávání