„Pomohu vám k vynikajícím výsledkům ohleduplně a s respektem k člověku.“
Mohlo by vás také zajímat
Telemarketing
Základ kurzu je postaven na komunikaci pro operátory call centra.
Rozšíření pro telemarketing:
- trénink efektivity prodejního rozhovoru;
- správné formulace vzhledem k preferovanému stylu prodeje;
- práce s call scripty (tvorba, úprava, používání);
- možnost konzultace formulací a struktury call scriptu;
- intenzivní trénink s rozborem audio nahrávek.
Ke stažení:
- Vzor call script [ 461.36kB]

"Jan Korbel je vynikající lektor. Měla jsem možnost s ním spolupracovat v rámci obchodního kurzu a jeho několikaleté zkušenosti byly velmi přínosné." March 14, 2012
Irena Wolfschützová (Key account manager Health Centres at Medica Healthworld a.s.) 
S Janem Korbelem jsem dohodl proškolení telefonních operátorek našeho call centra. O jeho skutečném zájmu a profesionálním přístupu k dohodnutým tématům svědčí to, že si před vlastním školením nechal zaslat několik náslechů od každé operátorky, aby tak byl připraven na individuální přístup ke každé účastnici školení. Díky tomu se nejednalo o žádné teoretizování, ale o řešení naprosto konkrétních situací, s kterými se operátorky při své práci setkávají .
Vystupoval klidně, s velkou dávkou empatie, což navodilo uvolněnou, ale přitom tvůrčí atmosféru. Školení pana Korbela hodnotím jako jedno z nejlepších, které jsem měl možnost poznat. Proto jej mohu každému vřele doporučit.
Antonín Truksa (obchodní ředitel divize V.I.P., WS International a.s.)
Copyright 2020 Ing. Jan Korbel
- akvizice
- asertivita
- call centrum
- efektivita vzdělávání
- komunikace
- koučování
- leadership
- manažerské dovednosti
- manažerský rozvoj
- mentorování
- metody vzdělávání
- motivace
- obchod
- obchodní styly
- prezentační dovednosti
- prodej
- profesionální telefonování
- řízení projektu
- sebeprosazení
- styly prodeje
- synergie
- synergogika
- telemarketing
- time management
- týmová spolupráce
- vedení lidí
- vyjednávání